Regulamentul campaniei promotionale
“Rucsacul aventurilor tale poartă logo Masterplast – îl vrei?”
Art. 1 – Organizatorul
Organizatorul campaniei promoționale „Rucsacul aventurilor tale poartă logo Masterplast – îl vrei?” (denumită în continuare „Campania”) este SC Masterplast Romania S.R.L., societate înregistrată în conformitate cu legislația din România, cu sediul în Oradea, Bihor, Șoseaua Borșului, Nr. 45, având Cod Unic de Înregistrare 13718003, atribut fiscal RO, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2001000153051 (denumita in continuare „Organizatorul”).
Campania este organizată și desfășurată exclusiv prin intermediul paginii oficiale de social media www.facebook.com/thermomaster.ro administrată de Organizator.
Art. 2 - Dreptul de participare
2.1 Se pot inscrie in vederea participarii la Campanie numai persoanele fizice cu domiciliul sau
resedinta in Romania si care, la data inscrierii in Campanie, au implinit varsta de 18 ani (denumite
în cele ce urmeaza ”Participanți”). Inscrierea la Campanie presupune acceptarea implicita,
integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
2.2 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
a. persoanele care nu au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie;
b. angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
c. rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor
mentionati la literele b) de mai sus.
d. de asemenea, orice Jucător care nu participă la joc cu propriul cont real de Facebook
2.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a
persoanelor mentionate la art. 2.2, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana
din categoriile de mai sus. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie are drept
consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordarii premiului
in cazul castigatorilor desemnati.
2.4 Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in
cadrul Campaniei, incalcand prevederile prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a
cere restituirea premiilor astfel castigate si de a actiona in instanta respectivele persoane, atat prin
actiuni civile, cat si prin plangeri penale, in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.
a. Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
b. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din
Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul.
Art. 3 - Durata si locul de desfasurare al Campaniei
2.1 Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in mediul social media, Facebook.
2.2 Campania se desfasoara in perioada 04.07.2025, ora 10:00 – 20.07.2025, ora 23:59 (“Perioada
Campaniei”), cu respectarea dispozitiilor prezentului Regulament.
2.3 Comentariile trimise în cadrul acestei postări cu privire la concurs trebuie făcute în perioada menționată mai sus. Comentariile trimise înainte sau după această perioadă vor fi considerate nevalide.
Art. 4 - Mecanismul Campaniei
4.1 Campania se desfasoara prin intermediul paginii de Facebook Thermomaster.ro https://www.facebook.com/thermomaster.ro
4.2 Participarea la campanie este asigurata unui concurent prin actiunile cumulative de :
- Follow pagini de facebook Thermomaster
- Like and Share postarii de concurs
- Etichetarea unei persoane care sa afle si el la randul lui despre concurs.
- Acceptarea prelucrarii datelor sale personale in scopul derularii Concursului si decernarii Premiilor.
4.3 Participantul are obligatia postarii comentariului la concurs, postarea care trebuie sa fie vizibila pentru toti vizitatorii paginii de Facebook a Organizatorului.
4.4 Participantul intelege si garanteaza ca nu va posta coemnatarii care:
- nu sunt originale;
- incalca, in orice mod, legile aplicabile,
- reprezinta o incalcare a drepturilor de autor,
- contine referiri sau trimiteri la marci inregistrate sau neinregistrate,
- promoveaza marci de produse de tutun sau alcool sau consumul de tutun sau alcool,
- contin sau fac referire la detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare pentru persoane de o anumita rasa, entitate, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic,
- contin amenintari adresate oricarei terte persoane, Loc, afacere sau grup,
- lezeaza intimitatea sau dreptul la viata private ale unei terte persoane.
4.5 Organizatorul isi rezerva dreptul de a sterge toate comentariile care nu respecta conditiile mentionate mai sus, conditiile impuse de legislatia in materie sau care sunt ilegale, periculoase, malitioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defaimatoare, rasiste sau xenophobe, comenatariile ce constituie o incalcare a dreptului de autor, comenatariile care ar putea fi considerate ca instigand la fapte penale sau ilegale precum si comentariile prin care se instiga la discriminare pe baza de rasa sau origine etnica, religie, dizabilitati, varsta sau orientare sexuala, cu caracter umilitor sau injositor pentru aceste categorii.
Art. 5 - Desemnarea castigatorilor
5.1 Tragerea la sorti va fi realizata in data de 22.07.2025, prin intermediul aplicatiei Comment Picker.
5.2 Organizatorul se obliga sa faca publice numele castigatorilor, prin intermediul paginii de Facebook in data de 22.07.2025
5.3 Prin inscrierea la campanie, participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele, fotografia, imaginea acestora si imaginea premiului castigat, sa fie facut publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati.
5.4 Castigatorul va fi anuntat pe facebook si prin mesaj privat in termen de maxim 48 de ore de la data tragerii la sorti. Pentru a fi validat drept castigator, Participantul va furniza Organizatorului, in termen de 24 de ore de la momentul contactarii(primirii mesajului), informatiile solicitate in legatura cu participarea lui la Concurs (nume, prenume, adresa, numar de telefon pentru contact curier in vederea livrarii
5.5 Lipsa de comunicare in 24 de ore a datelor de mai sus are drept consecinta stingerea oricaror obligatii in sarcina Organizatorului de a preda premiul. In acest caz castigatorul va fi invalidat.
5.6 In caz de invalidare a castigatorului extras, premiul va fi acordat persoanei de pe pozitia nr 2. Din lista Comment Picker.
Art. 6 – Premiul oferit in cadrul Campaniei
6.1 Premiul va fi acordat prin tragere la sorti: un rucsac cu logo Masterplast in valoare de 150 lei.
6.2 Un participant poate castiga un singur premiu. Castigatorul nu pot opta pentru primirea contravalorii premiului in bani sau in alte obiecte si nici nu poate solicita modificarea caracteristicilor de orice fel a premiului care le-a fost atribuit prin tragerea la sorti.
Art. 7 – Protectia datelor personale
7.1 Organizatorul campaniei promotionale “Rucsacul aventurilor tale poartă logo Masterplast – îl vrei?” (denumita incontinuare „Campania”) este SC Masterplast Romania S.R.L., societate inregistrata in
conformitate cu legea romana, cu sediul in Oradea,Bihor, Soseaua Borsului, Nr. 45. Cod Unic de Inregistrare 13718003 atribut fiscal RO, numar de ordine de la Registrul Comertului J051532001, in calitate de operator de date, prelucreaza datele cu caracter personal ale Paticipantilor la Concurs cu stricta respectare a legislatiei in domeniul protectiei datelor- Regulamentul U.E. 2016/679 – GDPR.
Art. 8 – Limitarea raspunderii
8.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum
si a Organizatorului.
8.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia
Organizatorului este definitiva.
8.3. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
a) Inscrierile efectuate in afara perioadei Campaniei mentionate mai sus;
b) Inscrierile care nu contin toate informatiile obligatorii;
c) Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon/adreselor de email
ale Participantilor;
d) Eventuale erori in datele furnizate de catre castigatorii desemnati; lipsa acuratetei datelor
de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind responsabilitatea exclusiva a
Participantilor; ca atare Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de
catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii
normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator;
e) Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui castigator de a intra in
posesia premiului trimis prin curier, cauzata de orice motiv altul decat propria sa culpa;
f) Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate
de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii postale/curierat
etc;
g) Organizatorul nu este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre
castigator. Organizatorul este responsabil doar de starea predarii premiului catre curier in
scopul livrarii catre castigator.
h) Situatiile in care anumite persoane inscrise in Campanie sunt in incapacitate de a participa
partial sau integral la procesul de validare, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor
circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil
exercita;
Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu
intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor
utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor
acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea
Campaniei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot
afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a
aplicatiilor furnizorului de Internet si/sau functionarea defectuoasa a e-mail-ului, fie in cazul
Organizatorului, fie in cazul Participantului, cauzata de probleme tehnice. Aceste
circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa
influenteze derularea si implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de
autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare),
castigurile obtinute in urma Campaniei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de
acordare a acestora si/sau distribuirea acestora.
i) Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul
Regulament Oficial;
j) Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite
de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii
cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
8.4. Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta
castigatorilor, precum si a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbari legate de
implementarea Campaniei.
8.5. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respecta regulile Campaniei
sau in privinta caruia exista dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la
adresa Campaniei.
8.6. Participantii se obliga, de asemenea, sa puna la dispozitia Organizatorului toate datele de contact
necesare, conform Regulamentului, necesare acestuia pentru a lua legatura cu Participantul in
vederea derularii Campaniei – anuntare castigatori, transmitere premii etc.
8.7. Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din
participarea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de
neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
Art. 9 - Incetarea / Intreruperea Campaniei. Forta majora
9.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui
eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive
independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
9.2 Forta majora inseamna in intelesul art. 1351 Cod civil orice eveniment extern, imprevizibil,
absolut invincibil si inevitabil pentru Organizator. Campania mai poate inceta inainte de
implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a
Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu
respectarea prevederilor Regulamentului.
Art. 10 – Diverse
10.1 In cazul in care, in urma unor verificari ulterioare, se constata ca una sau mai multe din regulile de participare, mentionate in prezentul Regulament, nu au fost respectate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a retrage premiul acordat. Premiile neacordate din motivele strict prevazute in prezentul Regulament vor ramane in proprietatea Organizatorului, care-si rezerva dreptul de a le folosi in actiunile urmatoare. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare aplicabile si a
fost semnat in data de 01.07.2025
ANEXA nr. 1
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si împuterniciții acestuia
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor, in calitate de
persoane vizate, in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a
Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protectia datelor” / “GDPR”), vor fi prelucrate de
catre:
SC Masterplast Romania S.R.L., societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul sediul in Oradea,Bihor, Soseaua Borsului, Nr. 45. Cod Unic de Inregistrare 13718003 atribut fiscal RO, numar de ordine de la Registrul Comertului J2001000153051 (denumita in continuare "Operatorul").
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele
vizate cu privire la datele lor cu caracter personal sunt urmatoarele:
SC Masterplast Romania S.R.L., Soseaua Borsului, Nr. 45 Oradea, Bihor, telefon +40-738-882-015 email: masterplast@masterplastsrl.ro
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
(i) Nume si prenume
(ii) Profil facebook
Furnizarea datelor cu caracter personal obligatorii enumerate mai sus este necesara in vederea
participarii la Campanie. Refuzul furnizarii lor va avea drept consecinta imposibilitatea inscrierii si
participarii la Campanie si ca atare, imposibilitatea castigarii premiilor Campaniei.
In plus, pentru castigatori se vor colecta suplimentar urmatoarele informatii:
(i) Adresa de livrare (exclusiv in vederea trasmiterii premiului)
(ii) Localitatea de domiciliu/resedinta, exclusiv pentru validarea conditiei de participare
referitoare la domiciliu/resedinta in Romania;
(iii) Informatia ca nu este angajat al Organizatorului, al Agentiei sau ruda de gradul I si II
(respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sot/sotie al tuturor celor mentionati in
Regulament, conform pct 2.2. din Regulament ;
(iv) Data nasterii, exclusiv pentru validarea conditiei de participare referitoare la varsta;
3. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul
Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor legale ale Operatorului.
In vederea indeplinirii obligatiilor legale care ii revin, Operatorul va publica numele si prenumele castigatorului Concursului pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/thermomaster.ro.
Data nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in temeiul contractului
reprezentat de Regulamentul Campaniei (art. 6 alin. 1 litera b din GDPR) si al obligatiilor legale care
revin in sarcina Operatorului in calitate de Organizator al Campaniei (art. 6 alin. 1 litera c) din GDPR).
Publicarea castigatorului pe pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/thermomaster.ro se va face in temeiul obligatiei noastre legale (art. 6 alin. 1. Litera c) din GDPR) de asigurare a transparentei si informarii
participantilor la Campanie cu privire la finalizarea acesteia prin desemnarea castigatorului si
acordarea premiului. Publicarea Castigatorului se va face cu respectarea principiului minimizarii datelor.
Stocarea mesajului prin care a fost anuntat Castigatorul care contine date cu caracter personal ale
participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului (art. 6 alin. 1
litera f) din GDPR) constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de
comunicare cu participanții pentru procesul de validare și inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite
firmei de curierat. In plus, datele pot fi dezvaluite si autoritatilor, in
cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre
Imputernicit timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorului vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in
materie financiar-contabila, respectiv pentru o perioada de 5 ani de zile, calculati in conformitate cu
prevederile legale in materie financiar-contabila, cu exceptia unor cazuri specifice care justifica
pastrarea documentelor pe o perioadă mai extinsa (de exemplu, in cazul unor controale/inspectii ale
unor autoritati publice). Numele si prenumele participantului castigatori ai Campaniei vor fi publicate pe
pagina de Facebook https://www.facebook.com/thermomaster.ro pentru o perioada rezonabila care nu va depasi 12 luni.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste
date cu caracter personal de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii
similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului
inainte de retragerea acestuia, in masura in care prelucrarea se efectueaza in baza
acestui temei;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul la portabilitatea datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Desemnarea castigatorului Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu
caracter personal, fara interventie umana.
Persoanele vizate isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere adresata
Operatorului la adresa: in Oradea,Bihor, Soseaua Borsului, Nr. 45.,
fie prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail email masterplast@masterplastsrl.ro Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal.
Dreptul de a va opune prelucrarii. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal se
realizeaza in temeiul art. 6 alin. 1 litera f) GDPR, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu
caracter personal, urmand ca Operatorul sa nu mai prelucreze datele cu caracter personal, cu
exceptia cazului in care Operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica
prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca
scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
In acest sens, va puteti exercita acest drept transmitand o cerere pe masterplast@masterplastsrl.ro., respectiv pe adresa societatii: Oradea,Bihor, Soseaua Borsului, Nr. 45.,
Solicitarea dumneavoastră va fi analizată şi vi se va răspunde în termen de o luna de zile de la
primirea solicitării de către Societate, conform Regulamentului general privind protecția datelor și a
actelor normative interne aprobate în vederea implementării Regulamentului general privind protectia
datelor.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele
de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al
autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu
varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu
caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
10. Modificarea Anexei 1 privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii
Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea
datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora.
Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la
Regulament.
11. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand
unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care
datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul
desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In
acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei
sectiuni.
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu
legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in
conformitate cu prevederile Regulamentului general privind protectia datelor, precum și ale legislației
naționale aplicabile.
Sc Masterplast Romania SRL
Prin Manager Executiv – Torok Mercedesz