Politica de Retur
Puteţi returna produsele cumpărate în următoarele cazuri:
Aţi primit alt(e) produs(e): În cazul în care v-am livrat alt produs decât cel pe care l-aţi comandat, vă rugăm să ne anunţaţi cât mai curând posibil, pentru ca produsul să fie returnat şi schimbat cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de către client.
Marfa livrată nu corespunde din punct de vedere calitativ: În cazul în care marfa primită nu corespunde din punct de vedere calitativ puteţi solicita înlocuirea ei sau renunţa la ea; în acest caz vă rugăm să ne anunţaţi imediat pentru a putea proceda la trimitirea unui alt produs (acelaşi tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.
Denunţarea unilaterală a contractului: Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă (inclusiv modificări ulterioare):Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
În cazul renunţării la cumpărare în termen de 10 zile produsul trebuie să fi fost cumpărat de pe site-ul www.thermomaster.ro. Produsul returnat trebuie să fie în aceeşi stare în care a fost livrat, în ambalaj original, cu etichete intacte şi cu toate actele care l-au însoţit. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la procesarea returului.Dacă marfa comandată este returnată şi prezintă urmatoarele defecte:
Ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau, dacă se doreşte se va reexpedia produsul pe cheltuiala clientului.
Acestă clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 alin 1şi alin. 2.
În conformitate cu prevederile O.G. 130/2000, art. 10 clientul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel:
Nu se pot returna în nicio situaţie produsele a căror ambalaje au fost desfăcute – produsul trebuie returnat sigilat. Starea produselor achiziţionate trebuie sa fie la fel ca la achiziţionarea/primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menţinute intacte.De asemenea, nu se primesc la retur următoarele produse:
Cererile de returnare vor fi soluţionate într-un termen de 30 de zile de la data depunerii actelor necesare la sediul nostru sau trimiterii lor prin poştă/curier la filiala MASTERPLAST, Şoseaua Borşului nr. 45, Oradea şi trebuie să cuprindă următoarele documente: Cererea pentru denunţare unilaterală a contractului, cu datele complete ale persoanei care face denunţarea, semnată şi datată, date despre produsul returnat şi motivul returnării; factura în original, certificatul de garanţie în original (unde este cazul) şi copie dupa cartea de identitate a persoanei care apare pe factură ca beneficiar.
În cazul în care aveţi nelămuriri sau chiar nemulţumiri cu privire la orice produs achiziţionat de pe www.thermomaster.ro, vă rugăm să expediaţi un mail în acest sens pe adresa info@masterplastsrl.ro, în care să menţionaţi cât mai multe detalii în baza cărora să putem procesa mesajul dumneavoastră. Este foarte important să vă specificaţi numele complet şi corect, data la care aţi efectuat comanda, categoria în care se înscriu produsele solicitate, data şi metoda de livrare, precum şi, obligatoriu, numărul de comandă, pe care îl găsiţi în mesajul de confirmare primit de la www.thermomaster.ro în urma validării comenzii dumneavoastră. Astfel comunicarea dintre dumneavoastră şi MASTERPLAST va fi mult mai eficientă şi rapidă, motiv pentru care vă rugăm să verificaţi cu atenţie inserarea lor integrală şi corectă în mesajul dumneavoastră.
Suport clienti Consultantii nostri sunt disponibili telefonic de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 si 16:00
0742-106-402 vanzarionline@masterplastsrl.ro